Założycielki marki Desire doskonale znają potrzeby sportowców. Zobacz kampanię, w której wystąpiła Klaudia Antos oraz Michał Kalcowski!

Marka sportowa Desire została stworzona przez Martę Domachowską – byłą polską tenisistkę (37 WTA) i jej koleżankę z kortów – Magdaleną Sekrecką (aktualnie kostiumograf i stylistka). Sportsmenki zaprojektowały kolekcję odzieży sportowej głównie dla kobiet, ale zapowiadają, że niebawem ich odzieżowe portfolio powiększy się również o stroje męskie, a także typowo tenisowe.

Pierwszym mężczyzną, który nosi markę Desire jest Jerzy Janowicz.
Najlepszy polski tenisista występował w koszulkach z logo Desire na treningach przygotowawczych do ważnych turniejów.

Postawiłyśmy na wysokiej jakości dzianiny dzięki którym nasze ubrania są wygodne, elastyczne, nie krępują ruchów, dobrze przepuszczają powietrze i odprowadzają wilgoć. Chcemy, żeby kobiety podczas ćwiczeń czuły się wyjątkowo, dlatego skoncentrowałyśmy się także na znalezieniu wyjątkowych połączeń kolorów i oryginalnego designu. Każdy projekt będzie produkowany w określonej liczbie egzemplarzy. Planujemy często zmieniać kolekcje, fasony i modele – zapowiedziały tenisistki.

Nową kolekcję znajdziecie w sieci pod adresem www.desiresport.pl oraz w showroomie przy ul. Wiertniczej 94 w Warszawie. Przy sesji zdjęciowej dziewczyny podjęły współpracę z finalistami programu You Can Dance- Kaludią Antos oraz Michałem Kalcowskim, a jej efekty zobaczycie poniżej 🙂